23 Ekim 2010 Cumartesi

sigara.

geçen gün beden eğitimi dersinde maç yaparken (evet liselerde hala beden eğitimi dersi var ve beden diye kısaltmak varken neden uzun uzun beden eğitimi dersi yazdığımı bilmiyorum.) fark ettim ki bu sigara cidden ciğerlerimi sikmiş. 10 dakika koştuysam 20 dakika dinlendim amına koyim ya.

sigaraya da o'nun gazıyla başladım zaten. sigara içmeye başlamıştı o da ve benim de saçma kısıtlamalara boyun eğmeyen biri olmamı istemediğini söylemişti. neyse o konulara girmeyeyim tatsız anılar falan.

uzun zaman içmedim ama içtiğim sürede de sigarayla bi tanju okan samimiyeti kurmadım değil. içkiyle zaten iyice enseye şaplak göte parmak, hatta enseye tokmak göte kol gibi yavşak durumlara girdim ama o konuları şimdi anlatmak istemiyorum. bi ara kafama eserse onu da yazarım.

sigaraya ilk başladığımda bir dalla kafayı bulduğumu hatırlıyorum. beyne oksijen gitmediğinden olsa gerek. o zamanlar hoşuma gitmiyordu ama şimdi özlüyorum o hissi. sanırım yine 10 tane arka arkaya içersem yakalayabilirim o hissi ama o da olmaz. hem götüm yemiyor, hem de sigaram, çakmağım ve param bitti, hem de sigarayı bıraktım. sigarayı sarhoşken bırakmam da ayrı bi olay zaten.

sigarayı bırakmamın asıl sebebi en yakın arkadaşlarım. sarhoş kafayla yemin ettim onlara bi daha içmeyeceğime dair; ama sonra onlardan birinin yanında püfür püfür içtim, hatta son sigaramı da ona verdim. ama kırıp attı piç -ki bu sigaramı kıran piç üç gün sonra gelip "abi sigaraya başlıcam ben yaaee" dedi. onu oracıkta siktim ve arkama dönüp bakmadım bile.- sonra oradaki bekçi dayı 'hadi abim burası bekleme yeri değil' diyerek uzaklaştırdı bizi. sigarayı da orada bıraktım aslında. (hayır bekçi abiyle alakası yok.)

hayatı 12 yaşında çözmüş bebeler gibi konuşmak da istemiyorum ama bu hayat da sigarasız çekilmiyor cidden. sinirliyken, moralim bozukken kafamı dağıtmasını özledim. dumanını çekerken ucundan biraz daha kısalışını izlemeyi özledim. dumanını üfleyip (halka yapamıyorum amına koyim ya) 'pıt pıt' hareketiyle vurarak külünü dökmeyi özledim. dökülen külün rüzgarla üzerime gelip yapışmasını hatta onları 'hassktir' diyerek üzerimden atmayı bile özledim lan manyak mıyım neyim. 


neyse işte, bi yazının daha sonuna geldim. niye geldim? sikimin keyfine. bunu demeyi de çok seviyorum lan öyle böyle değil. ama sonları hiç bağlayamıyorum amk. piç gibi kalıyo yazı. neyse koy götüne ya okuyan mı var sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder