28 Ekim 2010 Perşembe

dat ass.

sevgili blog, seni çok ihmal ettiğimin farkındayım. "bu öncekiler gibi olmayacak, götüm yırtılana kadar devam edicem" demiştim açarken ama bi şeye çabuk heveslendiğim gibi hevesimi de çabuk alabiliyorum aynı zamanda. belki devam ederim, belki taşaklarımı serip anime izlerim, orası benim sikimin keyfine kalmış. ha bi de yazacak konu bulamıyorum amk ya. daha doğrusu buluyorum ama konudan bahsederken meseleyi dallanıp budaklandıramıyorum işte sorun orada. yazım tekniklerimi geliştirmem gerek, ilkokul 3'te yazdığım gibi yazıyorum hala lan.

beni merak etme diye uğrayıp bi şeyler çiziktireyim dedim sadece. bu aralar fena değilim ama dersleri çok boşladım, sonra götüm tutuşmasın diye şimdiden ufak ufak ders çalışmaya başlamam gerek. bi de alkole zam gelmiş amına koyim ya. vodka desen uçmuş, rakı da öyle. viskiye zaten para yetmiyo. napalım amk elma üzüm falan mı yiyelim? sigarayı bıraktım zaten, şimdi de içkiyi bıraktıracaklar. yarra yering.

bu arada fark ettim ki "bunu yazıyım, şunu da ekliyim lan" diyerek başladığım yazılar hep hüsranla sonuçlanırken öylesine çiziktirmek için yazdığım bu yazıda yardırıyorum resmen. gerçi ben olsam yine okumazdım o ayrı.

sadece "hala buralardayım akıllı olun" mesajını vermek için uğrayıp karaladım burayı. ve batarken güneş ardında tepelerin, geldi veda zamanı teletabilerin. hadi bakim.



bu da hediyem olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder