20 Ekim 2010 Çarşamba

learn to fly.

böyle bi blog açtım ama şimdilik kimseyle paylaşmayı düşünmüyorum.yalnızca davetlilere açık hale de getirmedim. neden? Sikimin keyfine işte. denk gelen varsa kafasına göre okusun. ama böyle de olmaz lan kendimle ilgili ipucu falan vereyim bari heyecanlı olur. antalyalıyım, liseliyim ve ergenim. sivilcelerim falan var böyle. pek ipucu gibi olmadı ama neyse siktir et artık kimse görmeyecek zaten burayı ilk etapta. etap neyse artık entel gibi oldum iyice.

şimdilik buranın online günlük gibi bir şey olmasını planlıyorum, arada konudan sapabilirim. daha öncekiler gibi olmayacak burası ciddi ciddi yazmam gerek artık. yaşıtlarım kendi bloglarında yardırıyolar, ben de ergenlik anılarımı yazmak istiyorum lan. hele "o"nun da böyle bi blogu olduğunu gördüğüm an kesin açmam gerektiğini düşündüm. yeter amk. Oh böyle küfredebilmek ne güzel lan diğer bloglarda etmiyordum bi gören olur diye. amk amk amk amk şimdi dağılın.

rahat olun, akıllı olun, her şeyden önemlisi terbiyeli olun.

not 1: metallica'nın whiskey in the jar cover'ını seviyorum evet. her ne kadar itin götüne sokulsa da.
not 2: rap de dinliyorum lan ben. hem de Türkçe. ya evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder